Ny start idag

Skrivet 2010-05-17 @ 22:18:27
Nu trodde ni allt att jag hade dött efter Sthlm. Kan säga att det kändes som att jag vaknat i i helvetet på lördagen.
Det som skulle bli en lugn kväll med en öl på stad på fredagen slutade med en galen kväll på Stureplan med väldigt skumma människor och två glas rosévin för mycket.
Dagen efter fick jag tillbringa på hotellrummet och vila. JAG SKA ALDRIG MER DRICKA!!!
Tyvärr kan jag inte öppna bilderna på min kamera från de sista dagarna just nu så de kommer i efterhand.

Idag började jag på mitt nya jobb. Alla är jättetrevliga och verkar hjälpsamma. Jag har väldigt mycket att lära men det fixar jag nog.
Imorgon kommer D äntligen hem från Barcelona. Jag antar att han och grabbarna har haft det skitkul eftersom Barca vann La Liga igår så hela staden lär väl festa i flera dagar nu. Ska bli roligt att höra om deras äventyr:)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback