Sorgligt avslut...

Skrivet 2010-05-11 @ 21:18:20
Idag var sista dagen på mitt jobb. Nästa vecka väntar nya utmaningar.
Det känns jättetråkigt att lämna alla härliga kollegor som man kommer så bra överrens med och det var svårt att hålla tårarna tillbaka när chefen gav ett väldigt fin avskeds-tal till mig inför alla.

Ett jättestort tack för blommorna och armbandet





Jag kommer att sakna er alla jättemycket!

I morgon är det dags för en sista middag med jobbet. Ska bli jättetrevligt. Det blir grillning och annat trevligt! Bilder från kvällen kommer efteråt såklart.

På torsdag åker vi till Stockholm. Har inte hunnit förberedda någonting. Men det ordnar sig säkert :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch, jag förstår känslan precis. Jag var gråtfärdig hela sista veckan på Sony Ericsson. Hemskt! Men det låter ju verkligen som du fick ett underbart avtackande (annat var det när man slutade på BK;) och vilket underbart armband! Skitsnyggt! :) Kram på dig

2010-05-12 @ 00:53:32
URL: http://ejmo.blogspot.com
Postat av: Line

Hejsan gumman! Gud så fina presenter du fick av ditt jobb! Det kommer bli jätte bra på ditt nya jobb & då kan vi ses mera! :) Nu åker vi imorgon! Hörs under dagen! Puss på dig! :)

2010-05-12 @ 07:39:00
Postat av: Petra

Du kommer att få det jättebra! Ha nu en trevlig resa så hörs vi när du kommit hem :) Hälsa tjejerna! Kram

2010-05-12 @ 13:21:48
Postat av: Fia

snyft



Och vi hann inte ens säga hej då till varandra igår efter festen. Plötsligt var du bara borta...



snyft

2010-05-13 @ 20:35:54
Postat av: Sanna

Vilket tjusigt armband! Måste vara väldigt tråkigt på TB nu när inte du är där. Lycka till i Helsingborg!

2010-05-17 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback