Onyttig helg, men värt det...

Skrivet 2010-05-23 @ 13:48:23
I fredags blev det en mysig hemmakväll.
Vi åt den godaste ryggbiffen hittills med ett riktigt gott vin. För alla rödvins-älskare så kan jag starkt rekommendera detta vinet:





Ryggbiff med klyftpotatis


Till efterrätt åt vi jordgubbar med glass och kaffegrädde



Efter maten spelade vi spel. Jag hade ett slag kvar och endast yatzy kvar att få. Gissa vad jag fick!!!! Moohahaha!


Igår var jag på Lundakarnevalen med Carro och Jonte. Där var sjukt mycket folk och alla var riktigt jobbiga så vi valde att gå mitt i Salem-konsertet.
Istället så gick vi och köpte mjukglass på Stortorget. Jag har aldrig varit med om en så stor mjukglass i hela mitt liv. Och gud vad god den var :)



Nu ska jag ut och springa sen ska jag äta min nybakade banankaka.. :) Gud vilken onyttig helg, men man lever bara en gång!

Kommentarer
Postat av: Line

Vilka härliga bilder & den där mjuglassen var världens största! Lundarna ska alltid vara värst med allt! Haha! Puss sötis! :)

2010-05-24 @ 14:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback