Världens bästa pojkvän och gång

Skrivet 2010-05-05 @ 20:49:01
Idag när D kom hem från jobbet så hade han köpt den finaste buketten med rosor till mig. Visst smälter man!!!
Det är sånt här som förgyller vardagen.




Nu på kvällen så har jag och Madde varit ute och gått 6 km nere vid vattnet. Jag känner mig så duktig. Vi avslutade dock färden på Burger King... MEN JAG ÄR NÖJD ÄNDÅ! :)


Söta Madde


Nu är det dags för Grey´s Anatomy.
I morgon är det äntligen dags för ett box-pass. Det har jag saknat nu när man varit förkyld så länge.

På fredag blir det After work i Lund med hela jobbet. Ska bli kul.
Och på lördag ska jag gå på Big Comedy med D och hans mamma. Vi var där även förra året och det var riktigt roligt så jag hoppas att det blir lika kul i år också.

Kommentarer
Postat av: Petra

Naaawh Daniel! Vad fint! Men det är du värd gumman :) Hoppas att du fått pengarna jag satt in till dig! Kraaam

2010-05-06 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback