1-årskalas och mys med Viggo

Skrivet 2010-11-20 @ 23:52:58
Idag vaknade vi kl.8:30 av att en granne spikade i väggen. INTE UPPSKATTAT!!!!

Jag har varit på kalas hos mitt kusinbarn Malte som fyllde år. Vi köpte en superfin stickad tröja till honom. Jag tänkte att eftersom de varnat för den kallaste vintern på 1000 år så är det lika bra att köpa varma kläder.


Här är tröjan vi köpte till honom. I like!


Malte var väldigt glad idag.

Mmm glass


Vi andra åt tårta (och vissa kunde inte vänta innan bilden togs)


Även storebror William fick lite tårta


Mamma och Viggo som inte verkar gilla min blixt


Efter kalaset var jag och min syster ute och gick en runda i parken bland alla djuren. Sen gick vi hem till mig en stund.

I kväll är D:s kompis Johan på besök. Vi har beställt kinamat, vilket jag inte gjort på år, och spelat "Vem vill bli miljonär" på PS3. Sjukt svårt.

I morgon blir det körrepetition inför konserten om någon vecka. Känner mig inte helt hundra på låtarna så jag har att göra..

Nästa vecka varnar de för -10 grader. Helt galet! Jag funderar på att ha dubbla vantar framöver. Bara så att ni vet!! ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

Välkommen till norrland! Här är det supervinter och underställ är ett måste! Saknar dig! Puss

2010-11-21 @ 11:52:23
Postat av: Line

Hej gumman! Vilka fina bilder & så söt viggo är! :) Puss på dig!

2010-11-21 @ 12:45:41
Postat av: Palle

haha "faaan va snåålt" att fota lille Viggo med blixt! Tack för igår! ses snart igen!

2010-11-22 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback