Fika med Jennifer och julkänsla

Skrivet 2010-11-03 @ 21:35:15
Nu har jag precis kommit hem efter en väldigt trevlig fika med Jennifer. Tyvärr glömde jag att ta en fin liten bild på henne. Vi tar det nästa gång :)

Vi tog en liten runda på stan. Jag skulle handla present till Kåki som fyller år i morgon. Vi ska hem till henne på lite födelsedagsmiddag på lördag. Presenten jag köpte blev jag nöjd med. Hoppas att hon också blir det.
Men självklart så handlar man lite sånt som man inte behöver när man ändå är ute på stan.
Jag handlade:



Två olika julservetter och två fina julburkar som jag ska ha julkolor och tryfflar i till jul.. :)

Jag älskar julen. All mysbelysning som sätts upp överallt och snön som ligger som ett täcke och nyser upp landskapet. Varm glögg och nygräddade lussekatter. Det finns inget bättre... I löööve christmas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback