Nerlagd???!! Neeej då! :)

Skrivet 2010-11-17 @ 22:13:34
Nu trodde ni allt att jag lagt ner min blogg. Men ack nej. Jag har bara varit väldigt upptagen de senaste två veckorna så man har inte hunnit med så mycket skrivande. Har somnat på soffan i stort sett varannan dag :P

Här kommer en summering av mina senaste dagar:

För någon helg sen så var jag på fest hos Kåki. Vi var först hemma hos henne och åt middag och därefter blev det en kort utgång i Helsingborg. Vi gick till fel ställe som spelade jättedålig musik och kostade skjortan att komma in på..


Söta systrarna


Andree är överlycklig att han fått en whisky


Jag och Kåkis kollega Carina tillsammans med hennes kille


Hahahahaa.. Palle spelar Emo


Födelsedagsbarnet :)


--------------------------------------------------------------------

Förra torsdagen var vi ute på vinprovning i Helsingborg med jobbet. Två kollegor ska gå i pension så vi hade en lite middag med dem. Vi provade flertalet viner och åt smårätter till. En mycket trevlig kväll.



Jessi, Carola och Andrea from work




Vi testade måååånga mycket goda viner :) Här är några att rekommendera

--------------------------------------------------------------------

I helgen var det fars dag. På lördagen var vi hemma hos mina föräldrar och åt middag. Jag fick då även tid att mysa med lilla Viggo. Här är han nerbäddad i bilstolen redo att åka hem. Sötis!



På söndagen hade vi middag hemma. D:s bror med familj och deras far kom på besök.
Erica och Mattias hade med sin en champagneflaska av choklad till mig, jättesnällt av dem.
Detta för att JAG HAR FÅTT FAST JOBB!!! Woohoo! Känns jätteskönt. Nu blir livet lite mer stabilt och alla förmåner blir bara till det bättre :)




Ida hittade mina smycken och ville prova vissa av dem... på en och samma gång.



-----------------------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag varit på en liten shoppingtur och fikat med Carro. Vi har förberett oss mentalt för Lady Gaga konserten på fredag. Ska bli så sjukt kul! Längtar som tusan!!!



 


Kommentarer
Postat av: palle

GRATTIS!!!!! shit vad roligt, Grattis till jobbet!

fina bilder, snor den på mig o Millan men den med Emo-looken kan du behålla, haha! Så söt lilla Viggo är och shit vad söt overall :)



Ses snart igen hoppas jag!

2010-11-18 @ 08:46:35
Postat av: Fia

Iiiiiiiiiih!!! Grattis till tusen, Therese! Hurra hurra HURRAAAAA för att du äntligen fått fast tjänst! Tur att vi ska käka på Pastamannen när vi ses så att vi får fira ordentligt! ;)



Kram!

2010-11-18 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback