Bakgrundssång och shopping

Skrivet 2010-10-22 @ 17:35:25
Gårdagen blev väldigt trevlig och full av skratt. Jag var hos Kåki och sjöng tillsammans med Palle och Andy.
Andy spelade in en skiva i våras (eller var det i höstas?!?!) som jag och Kåki körade på. Han ska ha konsert i Sankt Johannes Kyrka i Malmö nästa vecka och då ska vi köra igen men även tillsammans med Palle. Det kändes jättebra och kommer nog att bli hur bra som helst. Han är jätteduktig så ni borde lyssna på honom på Spotify eller My Space. Andreas Flinth:



Ikväll blir det lugnt. Ska bara se en film med D, äta chili con carne och dricka rödvin :)

På söndag ska jag och Annelie åka till Freeport utan för Göteborg. Ett ställe fullt av märkesbutiker med outlet. Hoppas verkligen att jag hittar mycket fint. Någon som varit där innan som kanske har någon tips om vad man inte får missa? :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Eeeh okej vi måste ju verkligen ringas. Jag vet ju inte alls vad som händer hemma. Kul att ni ska sjunga med Andy och kul med freeport. Jag har varit där.. kommer dock inte ihåg vad som var bäst men där finns mycket bra :) PUSS

2010-10-23 @ 19:04:40
Postat av: Palle

Ja vad trevligt det var i torsdags! Och massa, massa skratt blev det! Ser fram emot fredag!



Jag hra varit på Freeport några gånger, ett av mina favvoställen på jorden :) Oh lalalaa! VIll se bildern på vad du köpte när du var där!

2010-10-25 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback