Besök hos Petra

Skrivet 2010-10-01 @ 22:45:53
Igår åkte jag och Josse ner till Malmö och hälsade på Petra. Vi lagade mat, drack lite vin och kollade på Idol.
Gud vad jag är glad att Linnea gick vidare. Hon är helt fantastiskt! Hon är riktigt duktig.



Nu ikväll har jag suttit och skrivit ihop lite frågor till en tipsrunda som vi ska ha imorn på mammas fest.
Tror att det kommer bli bra. Hoppas att frågorna inte är för svåra.

Det största problemet inför imorgon är vad man ska ha på sig. Men jag tar tag i det när jag vaknar. Blir nog jättebra :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Linnea var helt klart BÄST! Fast du, jag och Josse är bättre ;) Hoppas du får en bra helg med din familj! Tack för en mysig kväll igår. Kram

2010-10-01 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback