Fest och rock n' roll

Skrivet 2010-10-18 @ 21:35:29
I lördags var jag ute i Malmö med Petra och Jonte. Det var skittrevligt. Det började med förfest i en lokal som hölls av Sleezy. En sjukt rolig kille med en läderbyxa som heter duga...



Petra, Jonte och jag




Därefter gick vi till Distortion och shakade loss. Skiitbra musik

Jag träffade även Hannes som jag jobbade med innan. Alltid lika trevligt.


Och medan jag och Petra gjorde scenen på karaoke-golvet vid 4-tiden.....


...så satte sig Jonte i en Master-chair utanför och "vilade ögonen".. Haha!!


Tack för en skittrevlig kväll! Väldigt lyckad, trots att det inte blev så mycket sömn ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAHA! Fina bilder! Så jävla roligt att Sleezy fått ett spöke (cirkeln) i skrevet!! Tack för en sjukt rolig kväll! Puss fina!

2010-10-19 @ 12:51:31
Postat av: Elin

Hahah ett spöke ja.. det är det. (spökexperten här)

2010-10-20 @ 00:45:20
URL: http://ajleen.blogspot.com
Postat av: Therese

Hahaha.. Det har jag inte ens sett. Hhahahahah... Vad kul!! Kallar man det för spöke?! Man lär sig något nytt varje dag :)

2010-10-20 @ 19:54:22
URL: http://tessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback