Fika och Musikhjälpen

Skrivet 2010-10-20 @ 21:01:00
Efter att ha jobbat över en timme på jobbet idag så kom Sanna som jag jobbade med tidigare och hälsade på mig i Helsingborg och tog en fika med mig. Det var väldigt trevligt :)



Vi åt baguette och drack ett Helsingborgsblandnings-te, gott! Snålt var att man bara fick påtår på det varma vattnet och fick använda samma tesil två gånger. Jag tycker att det är väldigt snålt och eftersom det inte kommer ut lika mycket så trotsade jag och tömde min sil i glaset. Kanske inte så lyckat som jag hade hoppats...




Vi har fått veta att vi ska vara med i Musikhjälpen i P3 i december med kören. Kommer bli hur kul som helst. Nu händer det verkligen mycket med kören.
Vi ska även ha en julkonsert med Uno Svenningsson, Irma Schultz och Staffan Hellstrand. Tyvärr så är inte denna konserten för allmänheten.

Men nu: GREY´S ANATOMY!!

DO NOT DISTURB ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Uj, storbild! Den var jag inte berädd på. Men det var väldigt trevligt idag och det finns en anledning till att man ska ha teet i en sil. :)

2010-10-20 @ 21:43:17
Postat av: Therese

Hahaha.. Ja, men och orkade inte minska bilden. Men du blev fin :)

2010-10-23 @ 12:30:53
URL: http://tessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback