Fint besök och trevlig helg på väg

Skrivet 2010-10-13 @ 22:06:07
Nu har vi precis haft besök av Nina och hennes pojkvän Fredrik. Vi har ätit middag och till efterrätt åt vi en smaskig äpplepaj.
Jag har även köpt årets första pepparkakor idag. Man blev så frestad av att gå förbi den nyuppackade pallen full med pepparkaksburkar. Och jisses vad gott det var :)

Jag ser verkligen fram emot helgen.
På fredag ska har träffa Kåki och kolla på Idol och äta nåt gott och onyttigt, wohoo!
På lördag ska jag och Jonte ner till Malmö och träffa Petra. Vi ska först gå på en förfest på en club som någon av hennes vänner anordnat. Därefter drar vi ut på nån rock club och shakar loss!

På söndag ska vi ha konsert kl.15 med Scala-kören från Belgien. Ska bli riktigt kul att träffa dem. KOM DIT!
Vi ska sjunga låtarna Creep och Viva la vida tillsammans med den så det ser vi fram emot.


Jag och Petra har även fått en spelning den 18 december i Landskrona på ett musik-café. Vi spelade ju på bröllop tillsammans i somras och vi har även spelat på lite olika ställen när vi gick på gymnasiet.
Vi är ett bra team så det kommer bli skitkul!


Jag & Petra

Kommentarer
Postat av: Petra

Grym helg och grym spelning kommer det att bli :)

2010-10-13 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback