Hösten är här

Skrivet 2010-10-16 @ 14:50:55
Igår träffade jag Kåki och tittade på film och åt pizza. Väldigt mysigt. Vi kollade på Kick Ass och En galen natt. Skitbra filmer. Riktigt roliga. Har ni inte sett dem så se dem!!

I förmiddags var jag och D ute och gick en runda. Det är så fint väder idag så kändes skönt. Hösten är definitivt där. Graderna ligger på runt 5 `C varje dag.



Just nu håller jag på att baka pajer till morgondagen. Vi ska sjunga med Scala-kören. Därefter ska vi bjuda dem på mat så bl.a jag har tagit på mig ansvaret att baka pajer. Det blir en med salladslök och en med zuccini och färska tomater.

Snart bär det av mot Malmö med att rocka loss med Petra och Jonte. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback