Lugn helg och vila innan stegtävling

Skrivet 2010-10-30 @ 19:26:22
Igår var jag, Kåki och Palle nere i Malmö och sköng tillsammans med Andy som hade konsert. Det gick jättebra. Han är väldigt duktig och har en jättefin ren ton som man gärna lyssnar mer på. Texterna han skrivit har väldigt mycket betydelse och mening.
Tack Andy för att vi fick äran att vara med!!!

Idag har vi varit ute och kört en runda. När vi väl kom hem så gjorde jag en förrätt på vitlöks- och chilimarinerade räkor. Nu står D i köket och förbereder ryggbiff med hasselbackspotatis. En riktig lyxmiddag.
Vi åkte även inom Hemmakväll. Jag köpte säsong 1 av Desperate Housewives som de sålde ut för 99 kr, wohoo!!



Ikväll ska vi kolla på den senaste Beck-filmen som vi hyrde. Levande begravd. Den verkar riktigt läskig på trailern så jag hoppas att den är bra.

I morgon blir det en lugn dag. Jag måste förbereda mig och vila upp mig innan stegtävlingen går igång på måndag! Den varar i 3 månader så nu jäklar ska vi vinna. Vi är bara damer i laget så vi ska visa riktigt Girl Power. Vårt lag heter Team två 6-pack! Heja på oss!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stepstävling! Får jag vara med? :D

2010-11-02 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback