Tjejkväll och barnvakt

Skrivet 2010-10-10 @ 02:20:54
Vilken trevlig vecka jag har haft.
I onsdags träffade jag Annelie i Lund. Vi åt middag på Italia som hade jättegoda pastarätter och vi hann även med en liten runda på stan. Mycket trevligt!

Greys Anatomy började ju också i onsdags men jag måste säga att jag blev väldigt besviken. Det hände inte så mycket. Hoppas att nästa avsnitt ska bli bättre och lite mer händelserikt!!

Idag har jag bakat bröd hela dagen. Det blev 6 st bröd totalt. Två av dem tog jag med mig till Nina. Kommer precis från en mycket trevlig tjejkväll i Helsingborg som hon hade anordnat. Det var väldigt bra för att ingen av gästerna kände varandra så blev lite lättare att mingla med varandra då. Tyvärr så glömde jag ta bilder men jag ska se om jag kan hitta några i efterhand.
Ett av bröden som jag tog med mig bjöd Nina på till maten ikväll. Det blev väldigt populärt så jag kommer att lägga upp det receptet på bloggen inom de närmsta dagarna. Världens enklaste bröd!!


I morgon ska jag och D upp jättetidigt. Vi ska vara barnvakt åt Ida och Elin heeeela dagen. Ska bli spännande men vi kommer definitivt bli utmattade. Att ta hand om en 2 ½ årig och en 9 mån bebis kan nog bli tufft, men gud så kul vi kommer ha ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så himla härligt att dom heter Ida & Elin! hihi

2010-10-10 @ 23:33:01
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback