Aaaahh... Jag ska vara med i TV!!!

Skrivet 2010-09-03 @ 22:06:13
Har precis kommit hem från kören. Vi har övat hela kvällen inför vår tv-debut nästa vecka.
Jag fick även veta att jag ska vara med och intervjuas vilket jag är jättenervös för..
Tänk om jag får tunghäfta?!?!?!?!?!!?


Får ju hälsa Elin välkommen tillbaka till kören efter hennes lilla uppehåll. Du behövs :)

Vår skiva är nu klar och den låter riktigt bra så om det är någon som vill köpa den så säg bara till mig så löser vi det. Skivan kostar 60 kr så det är som en öl ute på krogen. Det har alla råd med ;)



Nu ligger jag hemma i sängen och äter popcorn. Ska se om där är något vettigt på tv:n.

I morgon fyller min syster år så vi ska hem och fika hos henne. På kvällen ska jag hem till Kåki och äta middag så det ska bli trevligt. Hon ska bjuda på fondue vilket jag uppskattar för det äter man inte varje dag direkt..


Kommentarer
Postat av: elin

Tack!! Tror också jag behövs, eller jag vet det! Ska göra mitt bästa :)

2010-09-04 @ 13:16:44
URL: http://ajleen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback