Fler skivor och en bebis

Skrivet 2010-09-29 @ 22:04:51
Idag har jag varit på besök hos körledaren och hans väldigt trevliga fru och hämta en hel till hög med skivor som ska säljas. Tänkte utnyttja familj och vänner på lördag på mammas 50-årsfest. Resten ska jag sälja på jobbet!!

Jag var även inom hos mina föräldrar och hälsade på. Min syster var där med lilla Viggo och även Josse och hennes mamma tittade in för att titta på honom. Han är så himla snäll och tyst och bara ligger och tittar.
Nu har han även växt till sig lite och blivit en riktigt liten bebis :)




Hihi.. Plutten


I morgon ska jag och Josse åka ner till Petra och äta middag och ta något glas vin. Ska bli trevligt :)

Nu ska jag bege mig till sängs och börja läsa en ny bok- Jenny S av Denise Rudberg. Många har rekommenderat den så vi får väl se om de har rätt...

Kommentarer
Postat av: Line

Så söt han är lilla Viggo! :)

2010-09-29 @ 22:43:05
Postat av: Palle

Vad fina de är alla tre! JPn: Gissa vem som har likadan kofta? JUllan så klart!

2010-09-30 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback