Halva uppdraget är utfört

Skrivet 2010-09-22 @ 18:35:13
Nu har jag handlat present till D. Hoppas att han gillar det.
Jag hade med mig Madde på mitt uppdrag. Vi gick inom Lagerhaus. Jag ÄLSKAR den butiken. Jag hade lätt kunnat handla upp mer än halva butiken om jag haft möjlighet, och plats. :)

Just nu verkar de ha dille på stora mjukisdjur.



Haha.. Skitsöt



Hihi.. Och Madde hittade två robotar


I morgon ska vi titta på ett hus ute på landet. Jag vill inte ha för höga förväntningar men jag hoppas verkligen att detta är fint.. Och om vi får det så är det stort nog för att köpa upp halva Lagerhaus, yyeeeiii!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag håller tummarna :)

2010-09-22 @ 19:49:41
URL: http://Ejmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback