I väntan på konsert...

Skrivet 2010-09-25 @ 16:24:41
Nu är det bara några veckor kvar till Lady Gaga...
Guuuud vad jag längtar. Tror att hon kommer bjuda på en riktigt häftig show.



Tills dess får jag nöja mig med vår egna konsert med kören som är den 17 oktober i Malmö kl.15. Vi ska då ha konsert med Scala-kören som kommer från Belgien. De är väldigt stora i Belgien, Frankrike, Tyskland och USA.
Jag var nere och tittade på dem i Antwerpen för 1 ½ år sedan och de var riktigt bra live.
Se en av deras musikvideos här:

http://www.youtube.com/watch?v=-sxTfSDXEro&p=5E05CE0332C6B83F&playnext=1&index=14


Konserten vi ska ha tillsammans med Scala kostar inget så det är bara att dyka upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback