Jossan är häär!

Skrivet 2010-09-26 @ 21:29:43
Idag har vi varit ute hos mina föräldrar hela dagen. D har hjälpt min pappa och hans vän att bygga en friggebod i trädgården. Det såg jobbigt ut. Själv dammtorkade jag bilen när jag hörde en bekant röst bakom buskarna..
Det var min kära vän Josse som har kommit hem från Umeå under denna veckan för att hälsa på. Wiie vad glad jag blev. Nu ska vi passa på att umgås massor.

På tisdag ska vi fika med Kåki, och på onsdag ska vi hem till mina föräldrar och hälsa på mamma och min syster med den lilla nyfödda Viggo så att Josse får träffa honom.


Jag och Josse

Kommentarer
Postat av: Petra

Whaaaat? Jag vill också ses!!!!!

2010-09-26 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback