TV debut

Skrivet 2010-09-13 @ 16:25:27
Shhiiiit vad kul vi har haft det i helgen!!
Vi gjorde vår tv-debut på TV4 Nyhetsmorgon och jag tyckte helt klart att det blev succé. Se när vi sjunger låten Creep här:

http://www.tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1808185

Här kommer lite bilder från helgen:

Vi åkte tidigt på morgonen i lördags mot Stockholm för att checka in på hotellet och därefter åka direkt till Sollentuna för att ha vår första konserten på helgens schema.


Emma och Elin i vår minibuss


Jag och Emma springer av oss på parkeringen vid ett bensinstopp utanför Sthlm


Room mates- Matilda, Kåki, Emma och Jag.. Blondiner har sjukt kul ihop!!


Här äter vi middag på hotellet efter vår konsert i Sollentuna.


Klockan är 05.45 och vi står utanför TV4s studio


Våra musiker och körledare Chrille


På väg in i studion

Här blir Chrille, jag och Signe intervjuade...

...medan de andra tjejerna sitter precis utanför och tittar

Signe, Annika Jankell och jag


Siwan också såklart


Mest nöjd är jag för denna bilden. Mellan kamerabytena så frågade jag hur Fredrik kände inför valet, haha!


Här sitter vi och väntar på att sjunga vår sista låt


Woho. Vår första låt Creep har precis kommit upp på TV4 Play


Emelie och jag sitter vid det heliga bordet





Sedan bar det av mot Norrköping för att ha en sista konsert som blev jättelyckad

Elin och jag hittade någon mysig restaurang och passade på att äta

Kommentarer
Postat av: emms

Fy vad nice inlägg :)

Fina bilder, jag snodde några ;P hoppas de är okje!? :)

va riktgit kul i helgen! ses på fredag,

Puss på dig!

2010-09-13 @ 19:31:33
Postat av: Petra

Ni verkar ha haft det helt underbart! Fina bilder och du var väldigt vacker i TV :) Du får berätta om ALLT när vi ses.. SNART! Kram

2010-09-13 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback