Vinprovning och familjehelg

Skrivet 2010-09-25 @ 16:15:11
Igår var Fia från mitt förra jobb och hälsade på på min nuvarande arbetsplats. Det var jättekul att se henne. Vi åt lunch ihop och hann prata av oss lite. Hon kommer igen om 3 veckor så jag hoppas att vi hinner ses då med.

Jag och Fia i våras.

På kvällen hade jag vinprovning med tre tjejer från jobb. Vi hade riktigt kul. Lagade mat, provade 4 olika viner och satt och pratade ut om allt. Vi hann även med lite dans i Jessis nya vardagsrum som har blivit väldigt stort.
Vi började inte ta bilder förrän efter halva kvällen, vilket kanske inte var så bra efter så mycket vin, hehe. Jag kanske lyckas hitta lite bilder från detta efter helgen..

Nu har jag precis kommit hem från Helsingör. Vi har handlat ett tjugotal vinflaskor. Så nu klarar vi oss en vecka iaf, haha!

Ikväll ska vi ut till Kävlinge och käka middag. I morgon ska vi ut till mina föräldrar och fixa lite i deras trädgård. Hoppas att vädret inte blir alltför dåligt.

Nu ska jag äta upp min Banana Skids sen ska jag vila mig lite innan vi åker iväg. Det är jobbigt att handla sprit!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback