Lååång runda

Skrivet 2011-02-06 @ 20:05:43
Idag har jag varit på kören i Malmö och övat. Det är bra nya låtar vi sjunger med det är lite synd att nästan alla är långsamma ballader. Jag tror att det hade varit bra för oss om vi hade lite mer Up-beat låtar.
Men vi ska spela in en ny skiva nu i vår så det ser vi fram emot.


Efter kören så var jag och D ute och gick en lång runda i nästan två timmar så jag är helt slut i benen. Efter ca en halvtimme började det regna så min jacka hänger just nu på tork. Men det var det värt!!

Nu ska jag äta popcorn och måla naglarna. Mina naglar är så tunna och mjuka så de går sönder hela tiden. Ingen som har ett bra tips på nåt nagellack som stärker naglar? Har inte hittat något som fungerar så bra tycker jag.
Jag saknar tiden när jag byggde på mina naglar. Nackdelen är i mitt fall att jag inte kan spela gitarr..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

De naglarna känner jag igen! :) Om naglarna är sköra ska du olja in dem med nagelolja två gånger om dagen, de blir lätt extra sköra vid denna årstiden. Trind har ett bra lack som gör att man förstärker naglarna. Kram!

2011-02-07 @ 22:08:03
URL: http://jennifersnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback