Myspys och veckans händelser

Skrivet 2011-02-08 @ 21:19:31
Idag har jag myst med Viggo. Var ute och gick en runda med mamma och syster. Därefter blev det middag hemma hos mamma och mys med Viggo!



Imorgon blir det en lugn dag. Däremot blir det lite livligare resten av veckan.
På torsdag ska jag och Sanna baka hemma hos mig efter jobb. Vi jobbade båda på Telefonbanken tidigare och eftersom vi saknar våra gamla kollegor så mycket så ska vi åka och överraska dem på fredag med en massa kakor :) (Hoppas att ingen hinner läsa detta, isf får ni inte avslöja något ;))
Så på fredag blir det TB-Surprise och på förmiddagen ska jag träffa min kusin och äta lite sen frukost med goda frallor.
Lördagen och söndagen blir full av barn. Återkommer när helgen närmar sig!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad bra du är på att hålla hemligheter! :P

2011-02-09 @ 21:55:04
Postat av: Madde

Naaawe så söt! Riktig goding! Det var längesen vi sågs nu men snart (v10) är jag tillbaka i skolan igen och då ska jag störa dig varendaste morgon ska du se. :) Kram på dig

2011-02-23 @ 18:32:03
URL: http://ejmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback