December...

Skrivet 2011-01-30 @ 15:44:30
I december månad hände det väldigt mycket saker..
Här kommer ett långt inlägg med lite bilder om vad jag gjorde:

Vi hade konsert med kören tillsammans med Uno Svenningsson, Irma Schultz och Staffan Hellstrand. Väldigt duktiga musiker och jättetrevliga.

Irma och Uno

Haha, Emma posar med Staffan som blev väldigt stolt när hon frågade om han ville ta bilden!

Vi var även med och sjöng på Musikhjälpen i P3 och P4. Vi sjöng på en insamlingskonsert som sändes i P4. Detta gjorde vi tillsammans med bl.a Calaisa och Helena Josefsson.


Vi fick tyvärr aldrig komma in i buren men vi fick vara med i direktsändning och stå och vinka utanför, hehe!

Dagen efter Musikhjälpen så spelade jag och Petra på ett café i Landskrona tillsammans med Carl-Martin "Sture" Vikingsson från Svenska Akademien. Det var riktigt kul.


Petra och Jag

----------------------------------------------

Jag hann även med det där lite juliga som måste göras i december månad.. Dvs äta och gott och baka!!
Jag bakade lussebullar och även andra bullar med Erica.. Även Ida fick smaka de nybakta bullarna.


Jag bakade julgodis med min mamma och syster med där glömde jag min kamera.
Bakade även julgodis med Josse och Carro men där tog de andra bilder så dem har jag lånat.



Josse satt och stickade, jag rörde i grytorna och Carro skar upp godiset. Full rulle för alla!! :)  Lite synd bara att mina kolor blev hemska och jag slängde de flesta, haha! Men våra Rockyroad blev riktigt lyckade.

Jag hjälpte även Nina att julpynta i sin lägenhet och passade på att äta lite våfflor med glass och sylt. Mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback