Januari...

Skrivet 2011-01-30 @ 16:13:52
Januari månad har varit ganska lugn. Jag köpte träningskort och var på gymmet två gånger. Sen blev jag sjuk. Min förkylning har suttit kvar i snart två veckor men det känns som att den är på väg bort nu.

Petra har åkt till San Diego för att plugga i 4 månader så jag saknar henne väldigt mycket. Men jag tror att 4 månader kommer att gå ganska fort. Eftersom jag blev sjuk precis innan hennes avskedsfest så fick jag aldrig riktigt säga hejdå till henne så det känns inte riktigt som att hon är borta än..
Men hon verkar ha det jättebra så det glädjer mig!! Det hade varit en dröm att kunna åka och hälsa på henne men tyvärr kostar det en del. Men vi får se om man kanske får ett impuls-ryck och bara åker iväg :)

Eftersom jag bara hann baka en omgång med lussekatter innan julen så kände jag att jag ville baka en gång till så jag fick hjälp av Carro förra veckan. De blev riktigt goda!





I tisdags var jag och handlade nya skor. Det kändes riktigt skönt att rensa lite på skohyllan och sätta in de nya fina skorna. Det blev hela 5 par. :) Carro var också med mig och hon handlade 3 par.
Vi fyllde en hel korg!!




Efter shoppingen åkte vi hem till Carro och gjorde en jättegod tomatsoppa. Vi köpte Keldas färdiga soppa och la i lite färska tomater, salladslök och vitt vin. Riktigt gott!

Usch.. nu ska man komma på något bra att äta ikväll.. D står och viftar med pizza-menyn men vi får se vad det blir..

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag saknar dig också så himla mycket!! 4 månader går nog fort ja, jag har inte heller fattat att jag är här. Haha. Och har inte fattat att jag ska till Mexico. Konstigt men underbart :)Din blogg har blivit så fin förresten!!

2011-01-30 @ 20:22:52
URL: http://helenaochpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback