Februari

Skrivet 2011-03-08 @ 20:53:34
Gud vad jag var dålig på detta nu då. Jag lovar att bättra mig (som vanligt)

Vi kör en liten summering av februari:


Jag var och hälsade på mina gamla kollegor på Telefonbanken som jag nämnt i mina tidigare inlägg. Det var jättekul att se alla. Jag och Sanna bakade hemma hos mig dagen innan och hade det med oss.
Det blev semlor och chokladbullar (Delicato-style). Mycket lyckat och myyyycket gott!!


I övrigt har jag gjort väldigt mycket saker men utan kamera vilket är lite tråkigt när man bloggar.
Jag har bjudit körtjejerna som brukar samöka på brunch en söndag. Det var jättemysigt.
I Love brunch! Speciellt pannkakor i American style!


Sen har det förstås blivit mycket barn. Mycket Ida och Elin:

Vi har ätit fil



Och varit och handlat med egen kundvagn



Vi har även haft Viggo på besök som nu älskar att stå upp




Jag har även hunnit med Helsingör två gånger i februari månad.
Min kollega har en kusin som jobbar på Saint Tropez så hon hade lite utförsäljning i sin lägenhet i Helsingör.
Tyvärr så hittade jag inget där då det var ganska stora storlekar denna gången. Jag hoppas att de är lite mindre nästa gång hon bjuder in. Men jag tog en liten sväng på stan och hittade en flaska portvin och en superfin huvtröja. Jag älskar att där är Burrberry-rutor i huvan :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback