Frulle, fika och golf(?)

Skrivet 2011-03-23 @ 19:15:02
I morse hann jag inte äta frukost hemma (vilket händer ganska ofta) så jag köpte med mig lite frulle på jobbet.
Till det- en shot såklart!
Jag har upptäckt att jag inte kan blogga från min nya mobil. Lite synd tycker jag!



Nu har jag precis kommit hem från en fika i stan. Jag kunde inte välja kaka så jag tog båda mina val :) Supergott!


I morgon ska jag till Lund och träffa syster och systersonen. Ser fram emot det.

Bestämde även att jag och Kåki eventuellt ska ut och spela golf i helgen. Vi gick på golfskola i två omgångar när vi var yngre men sen blev det inte så mycket mer. Men båda köpte vars en bag så klubborna har vi kvar.
Jag tycker att det är skitkul att spela men vädret får gärna vara på topp annars är det inte så festligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback