Sjukdom, pannkaka och kakprovning..

Skrivet 2011-03-22 @ 18:06:03
Torsdagen förra veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade sett fram emot en underbar kväll tillsammans med mina gamla kollegor på en italiensk restaurang i Lund. Men när vi väl kom dit så kände jag att jag fick riktig feberfrossa och mådde jätteilla. Jag kunde därför knappt röra maten som jag köpte och fick åka hem väldigt tidigt.
När jag väl kom till stationen så kändes det som att min kropp skulle lägga av helt så jag fick yrsel och kände hur det svartnade för mina ögon. Riktigt obehagligt.
Så heela helgen har jag legat hemma på soffan och inte orkat göra någonting. Sjukt tråkigt!

Igår var jag tillbaka på jobbet och det firade jag när jag kom hem med att göra pannkakor med sylt och grädde till kvällsmat! Mums fillibabba!!

Nu har jag kommit hem från jobbet och har köpt med mig de nya Ballerina-kexen med kladdkaka och kladdkaka-vanilj. Jag ska testa vilken som är godast så jag köpte både :)


På torsdag ska jag äntligen få träffa min syster och Viggo. Jag har inte sett dem på så länge för när vi väl har planerat in en dag så har antingen jag eller någon av dem blivit sjuka.
Viggo har blivit så stor. Man märker att man missar mycket när man inte ses på en hel månad. Här är en bild som min systers sambo tagit. Tur att han är kamera-geni och tar så fina (och många) bilder.



I morgon ska jag fika med mina kära vänner Jonte och Kåki i Helsingborg. Ska bli väldigt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 07:39:31
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback