Underbar fredag och bra början på lördag!

Skrivet 2011-03-12 @ 15:45:45
Igår var en alldeles underbar dag. Jag var både effektiv på jobb och hade lite flyt så jag slutade redan kvart över 2. D kom och hämtade mig på jobb och därefter åkte vi och handlade mat och gott vin för en 3-rätters middag för aftonen, bara vi två!

Till förrätt blev det en räkcocktail som jag fick tips om av kära Andrea på mitt jobb. Den var helt suverän.


Huvudrätten blev en Rostas-stek med potatisgratäng och en hemmalagad brunsås med smörstekt lök


Till dessert köpte vi Ekströms Brylépudding men den tyckte ingen av oss var en höjdare så den kommer vi nog inte att köpa fler gånger. Men nu har man provat i alla fall.





Idag har vi varit en sväng och handlat. Jag har länge letat efter en brun skinnväska och idag hittade jag den perfekta. Hittade även två fina randiga tröjor.





Nu ska jag vila ett tag sen ska vi åka till Kåki och Mini ute i Glumslöv och titta på Melodifestivalen och äta och dricka gott. Det kanske även blir en utgång- vem vet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback